Bascos Blogg

Bascos Blogg

söndag 18 september 2011

Snart ny vecka, nya hyss....

men summeringen av denna är att matte har jobbat fruktansvärt mycket. Trots det så har det hunnits med en hel del. Hon har gett metacam, antibiotika och tvättat Soyas haka varje dag, klippt mig i röven, använt den där furrrrminatorn på mig också så jag höll på att bli av med min heliga päls. Vi har lekt, borstat tänder, smitit ut i trapphuset och inte tillåtit henne att få en nattsömn på mer än fyra timmar i rad:) Men vem räknar?

Sen har hon möblerat om sovrummet och många av våra liggplatser har bytt plats in till förrådet, what! Får väl provligga någon gång för att se om jag godkänner den här förändringen. Som tur är finns det fortfarande en hel del platser kvar att slagga på.

Snart ska man bli frimärkskatt också, jag ska nämligen hjälpa henne hjälpa Stockholms Katthem med att slicka frimärken till förhoppningsvis framtida medlemmar som tidigare köpt katt därifrån.

Så, nästa vecka blir spännande om det blir lika mycket då. Nu åker husse bort igen ett par dagar och vi får rå om henne själv.

På återhörande

Basco

2 kommentarer:

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Visst är det bra med en ny vecka så man kan hitta på nya hyss ;-)

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan sa...

MEN har din matte möblerat om, hittar ni vart ni ska ligga då och sova,
Kanske kan bli trevligt det oxå, *FNISS*
I morogn ska vi hjälpa matte med städningen, var allt länge sedan det, mjau.

Tass Tass