Bascos Blogg

Bascos Blogg

torsdag 7 november 2013

Min husse borde.....

skaffa ögon i nacken!

Hade ett litet pinsamt moment i morse efter andra frukosten!, (inte mitt fel!) Husse släppte ut frivilliga på altanen för att få lite luft, vänder sig om och ser att han inte stängt av elen på TV:n så han går och gör det. Kommer tillbaka till altandörren och kikar ut och tror sig inte se någon där så han stänger igen och går upp till sin dator. Kanske är borta i 20 minuter och när han tittar ut på altanen igen sitter stackars jag där, alldeles frostig minsann!

Som om det inte vore nog!

Till råga på allt så blev jag nödig där ute så jag var tvungen att lägga en kabel och vad gör man?! Nöden har ingen lag!

Slutet gott i alla fall, jag har förlåtit honom. Husse=en lärdom rikare....

Basco (som föredrar en ren, sandig kattoalett att skvätta runt i!)

3 kommentarer:

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Vilken tur att du "bara" fick sitta där ute i 20- min och inte en hel dag i alla fall :)

Mimmi,Tarzan, Sessan sa...

Men bästa Basco, vad är det du jamar om, vart du kvar där på altanen alladeles ensam, stackare
och satt där och blev alldeles frostig. vad är det för tvåbeninar du bor hos, så får man ju inte göra, att glömma att kolla ordentligt. Tur att allt slutade väl iaf.
Tasskram till dig, kompis

Ha en trevlig helg på er alla




Anonym sa...

Men kabeln kan ju ses som en mycket tydlig demonstration att så här (stänger ute sin bästa vän) gör man bara inte.

Xantippa