Bascos Blogg

Bascos Blogg

tisdag 14 maj 2013

Vet inte var jag ska börja.....

felsöka det här med bilderna, de är helt i sin storlek när man laddar upp dom i mappen men så fort jag för över dem i blogger så blir de 1/3 av bilden och resten är svart, hopplöst, så typiskt att man måste vara ett dataproffs för att få det enklaste att funka. Och matte har fullt upp med annat nu så det får vänta helt enkelt. Så här ser det ut!

Hjälp!

 
På bilden är grannens Matilda som jag hälsar på. En liten pigg tjej som mer än gärna ville leka, jag läste inte hennes signaler så där jättebra, men vi var inte ovänner när hon sen gick hem.


Nu har matte köpt hem en ny sladd och dragit pengarna av mitt gottiskonto, för det räcker nu tycker hon. Inga fler sladdar ska gå via mina tänder....

Nu kroknade blogghjälpen också för hon tycker det är så trist med de ovilliga bilderna, så jag får passa på att önska er en bra kväll i alla fall.

Basco

Inga kommentarer: