Bascos Blogg

Bascos Blogg

torsdag 6 oktober 2011

Nu är hon iväg syrran min.....

matte ska hämta henne kl 14. Inte mycket som oroar den här lilla damen, gick lugnt in i buren och hos vettisen satt många katter och väntade för att komma in. Hon bara satt där i sin bur och glodde på dom andra missarna. Inga problem i undersökningsrummet heller, låg i mattes knä under tiden vettisen fotade av tänderna med sin mobilkamera. Inga problem där heller. Hon har nerver av stål syster min, mycket tuffare än både mig och sambal måste jag erkänna.

Jaha, då är det väl bara att vänta då så får vi se om hon är upp till att köra ett race ikväll, fast jag kanske ska låta henne vara i alla fall tills i morgon, så vi kan mäta våra krafter:)

Ha en bra dag

Basco

3 kommentarer:

Max och Måns sa...

Jamars så tuff!
Och en brud också...
[respekt]

NoOne sa...

Cool Catbrud ~ Jam & Kram!

Dui och Deco sa...

Vi håller tassarna här.Nosbuff