Bascos Blogg

Bascos Blogg

tisdag 29 november 2011

Nu är besuktningarna klara.....

matte har hållit på i flera dagar med att gå igenom huset vi bor i. Så idag tog hon en välbehövlig liten vila på eftermiddagen. Cinnamon kom och kröp ned under täcket. Snart var både jag och Sambal där och ville delta, det blev att vi överöste Cinna med gos, eller rättare sagt, jag slickade på Cinnas huvud och Sambal på mitt, mitt framför matte, det såg lite lustigt ut enligt henne. Cinnamons välmående hördes ända ut i vardagsrummet. Sen slocknade matte, det är märkligt hur sövande lite kattkurr kan vara.

Nu ligger man på hedrande andra sidan av Agrias myskatt-tävling, vill du fortsätta rösta på mig, klicka här.

Husse är borta några dagar så vi har matte helt för oss själva, tyvärr säger hon att hon måste plugga lite för hon ska iväg på en utbildning nästa vecka, ja, vi får väl se hur det går, hehe...

Kram på er
Basco

4 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

Uppdraget utförd!
Vi har röstat på ALLA kattvänner idag också.

=^.^=

Nosbuff

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Skönt att dom där besuktningarna äntligen är klara !!
Jag är inne och röstar på dig varje dag och matte med :)

Katthemsbilder sa...

Japp, då har stilige Basco självklart också fått en röst.

Basco sa...

En tackar, en tackar....röstar också för fullt på alla kompisar. Synd att man bara får lägga en röst.....per dygn.

Jaja så är det.

Basco