Bascos Blogg

Bascos Blogg

fredag 11 november 2011

Jag är lite sårad....

Arwen klev upp på bakbenen och boxade till mig, inte bara en utan tre gånger......fast jag hade mig nog själv att skylla. Blev lite för på på Harissa så hon morrade dovt åt mig då kommer alltid Arwen till försvar för dom svagare fast hon är minst här hemma (förutom Cinnamon) men hon vet vad som är rätt och fel och har hjärtat på rätta stället. Nu ska jag pipa lite åt min situation, är ju lite ledsen faktiskt.

Kanske matte kan få mig på bättre humör:)

Basco

7 kommentarer:

kattmamman sa...

Vi sänder en STOR kram till dig!

NoOne sa...

Naw...Tröstebuffar lite!

Nea theCat sa...

Smart av Harrissa att skaffa livvakt :)

Försök halta lite olyckligt framför matte så får du kanske en godbit också?

Nosgos

Max och Måns sa...

Tröstbuffar från oss båda!!

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan sa...

Jamar som Nea thecat!
Försök du att halta lite, så kanske du får ngn godbit av matte.

Tass tass på dig Basco!

Wikki sa...

TröstNosBuffar till dig Basco! TassKram Wikki

Gunilla och Frasse sa...

Inte lätt att försvara sig när de gaddar ihop sig. Du gör helt rätt som vänder dig till matte för att få rättvisa skipad!
Kramar och tassklappar