Bascos Blogg

Bascos Blogg

fredag 10 februari 2012

Har fundilerat lite....

och kommit fram till att när matte ristat in våra namn i kattueringen så tillhör hon ju oss, eller hur?! För jag (vi) har ju också en i örat som säger att vi tillhör henne. Det är ju inte mer än rätt tycker jag.

Nu krånglar Sambals tänder igen. Hans tandkött är rött på vänster "tuggsida" och vill inte tandborstas där och så sväljer han kulorna hela för det mesta, så det blir en resa till vettisen om någon vecka. Egentligen skulle han åkt dit idag men vettisen har tydligen fått någon kräkvintersjuka.....
Mina gaddar och övrigas ser i alla fall friska ut.

Nu ser jag fram emot helgen då matte och husse är hemma alla dagar med oss.

Ha det nice

Basco

1 kommentar:

Wikki sa...

Hej kompisar!
Den där kattueringen ser då jättehäftig ut! ♥
Tänkte fråga om ni vill vara med på mitt tasseri - men då här ni fullt upp med Sambals tänder gissar jag, sånt brukar bli dyrt. Stackars Sambal!
(http://metrobloggen.se/wikipedia/tasseriet-t7-for-kattungen-kira/)
TassKram Wikki