Bascos Blogg

Bascos Blogg

onsdag 9 januari 2013

Nu ska ni få vila lite från alla videoklipp...

istället blir det bilder....

å vad jag tjatar om den där Solan kanske ni tycker, men han är lite av en höjdpunkt på dagarna. Det är ju inte varje dag han kommer förbi som jag ser det, men idag kom han springande över altanen när matte var där ute och matte ropade och jag kom, hälsade och så pratade vi lite. Han ville komma in det märktes. Matte gick då till ytterdörren där vi har vår safetyzon med nät och öppnade dörren. Vips var han där men på andra sidan nätet och så kelig, vågade faktiskt kliva innanför tröskeln några gånger, men ville helst stryka sig mot matte. Sen gick han bort en bit. Då tog matte med mig ut i koppel och Solan kom och vi möttes ute i snön.



Han ville busa och sprang bakom gästhuset, jag fattade ingenting.... eller faktiskt så vågade jag inte föja med för jag tycker det där mörkret är lite läskigt. Då kom han fram och sprang på tomten och jag hängde inte på där heller :(, sen var han borta.

Så här tillbringar Snöa sina morgnar i mattes knä, det är lite svårt för matte att jobba framför datorn då, i alla fall med tangentbordet....



för någon gillar ju uppenbarligen att sova på den....

Sov gott därute

Basco

1 kommentar:

Dui och Deco sa...

Solan verkar vara en riktigt mysig kompis! Matte brukar också tycka att det är lite svårt att jobba med oss i knäet men samtidigt är det ju så mysig så det får gå ändå.Nosbuff