Bascos Blogg

Bascos Blogg

fredag 8 oktober 2010

Första försöket......

Happ, dags att börja blogga tycker matte. Jag vet inte riktigt själv vad jag anser i frågan men får väl lära mig framöver hur det här går till. Är ju inget proffs direkt, men kommer säkert bli med det självförtroende som jag besitter, moahahahaha:)

Har läst en del bloggar nu och följer några, främst katt, så jag tänkte att jag kanske kan bidra med nåt jag med som tex min och mina syskons historia/bakgrunder, vår tillvaro och mina tankar och funderingar kring en massa saker. Hoppas du finner den läsvärd, ska göra mitt bästa för att fånga ditt intresse.
Förresten, måste ju tillstå att fotot blev riktigt bra på mig när jag lapar sol på balkongen.

Har ju som regel ingen lust alls att gå in därifrån när matte säger åt mig å göra det. Då får hon jaga mig runt alla utemöbler tills jag bestämmer mig för att kila in i lägenheten igen. Man har ju lärt sig hur balkongdörren låter när den öppnas och då är jag oftast först att komma springande i galopp.......eehhh....ja, men finns det något bättre än att lapa sol, titta på fåglarna och jaga små irriterande insekter som befinner sig på MIN balkong....? Nä, just det. Så matte får ju faktiskt stå ut med att jag protesterar ibland.
Så det så, Over and Out och på återhörande......

Inga kommentarer: