Bascos Blogg

Bascos Blogg

tisdag 2 oktober 2012

Jättefina Katt och Hundhalsband till oss fyrfota.....

Cinnamon har kommit på att i mattes knä framför datorn där kan man få mys. Annars är lilltjejen inte så där jätteintresserad om hon inte är typ nyvaken. Men idag hoppade hon glatt upp och ville få lite gos.

Måste ju bara göra reklam för något som matte trillade över på facebook. Hund och katthalsband, med allas våra namn på. Inte alls så dyra och jättefina tycker matte och anser att det skulle vara en bra julklapp till oss, då kan ju vår husvakt faktiskt komma ihåg vem som är vem av oss. Förstår att det kan bli lite svårt att hålla reda på oss alla för någon som inte bor här för jämnan. Gå in på länken.... (https://www.facebook.com/#!/EgendesignadeHundhalsbandMedText) och titta själva.

Och Carina! Matte tog sig friheten att ta en bild från din sida att lägga upp här för att mina vänner ska förstå vad jag menar, hoppas det är ok och hoppas att du får många beställningar. Inte räcker det med det här heller mina vänner, för det är nämligen så att viss del av summan skänks till föreningen dogresque.se. Så kom igen nu och beställ en massa fina halsband och koppel, både till oss missar och skällisar och gör många glada!


Hmm, ska fundilera ut vilken färg jag passar i, det finns ju en massa olika färgprover. Vad tror ni, matte gillar ju kamouflage, men jag vet inte om jag passar i det. Kanske till någon av de andra. Det vore ju roligt om alla hade en egen färg.....

Basco

3 kommentarer:

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

JÄTTE snygga halsband !

Basco sa...

Eller hur! Du skulle passa i en sån och så har du egen fin färgpäls så du fixar liksom alla färger (lite avis)

Basco

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan sa...

mjau, låter spinnande, ska tassa dit och kolla.
Tass tass