Bascos Blogg

Bascos Blogg

lördag 11 januari 2014

Premiär för ny bloggerska!

Och nu mina vänner kan jag avslöja....

att det är Arwen som har börjat blogga för Stockholms Katthem.

Idag tog hon mod till sig och när hon väl började skriva så rann det bara på. Vad hon kommer blogga om blir väl lite blandat skulle jag tro. Men lycka till Arwen och hoppas på många läsare till dig.

Själv har man ju äntligen fått lite snöööö! Så det var bara att vässa klorna och slajda ut på altanen i högsta fart, full i bus! Sen blev det ju jättekul när snöbollar började slängas till mig. Kände mig som rena hockeyproffset faktiskt, dribblandes med snökakan mellan tassarna. I filmsnutten nedan kan ni se hur ögonen lyser av lycka:)
 I love Snow!

 
 
Basco

1 kommentar:

Alice sa...

Man såg direkt att du har tränat på att spela tassboll med snön! *imponerad*
Vi tycker Arwen var jamarduktig och ser med spinning fram emot fler rapporter
*nosbuffar*