Bascos Blogg

Bascos Blogg

torsdag 25 april 2013

Leksakerna från Grizzly Zoo har kommit.....

i en stor och fin kattong. Adresserat till mig:) Riktigt allt har vi inte fått prova på än. Men än så länge har Kitty-roundabout varit favoriten.



Snöa ville inte sluta leka med den på hela kvällen. Det är aktivitetsspelet som matte låter oss hållas på halster lite och nu ska matte dessutom iväg till varmare breddgrader i en vecka så vi får ju vänta jättelänge innan den ska testas. Sen kan jag ju ärligt säga att kattongen var en absolut favorit för flera av oss..



 
Så på återhörande om en vecka eller så mina vänner.
 
Basco


4 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Så skojigt med paket! Innehållet verkar trevligt och kattonger är ju superskoj.Nosbuff

Hjulia huller om buller sa...

Kattonger är kuliga att sova i. Leksakerna är också skojsiga :)
Vi har en "peta fram maten med tassen" grunka som Smulan älskar och hon säger till om maten i den är slut. Matte fyller den med vanliga torrisar och blandar i några gottisar :)
Hoppas att er matte får det bra på sin SönEster ;-)

=^.^=

Nosbuffar

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Sån där kulig pryl vann matte till mig på ett lotteri på en kattutställning förra året , jag tycker också den är kulig att leka med :)
KATT-ongen ser ut att vara purrfekt i storleken att ligga o gosa i.
Låter härligt att åka iväg till varmare breddgrader , hade min matte också gärna gjort !

Nea theCat sa...

Åh en kattong. Vad härligt!

Nosgos