Bascos Blogg

Bascos Blogg

söndag 26 augusti 2012

Vi fick faktiskt gå ut igår....

sen valde Chili att gå in helt själv?! Men jag njöt så in i bomben av att vara där och fick sällskap av syrran, då började vi leka, hoppa och studsa och springa ikapp med varandra, ren lycka.

Ja, akutmatte, jag ska ge husse förslag på att bygga en rastgård, en jättestor sån, för det tycker jag att vi är värda...

Idag har vi mest vilat och joinat matte som i princip sovit hela dagen, hon är helt slut pga att ha jobbat 11 dagar i sträck, plus att hon var på en 40-års skiva igår för en gammal vän. Men det har varit skönt med vila, i princip alla sov på sina håll i sovrummet. Soya och Arwen i sängen, Sambal i egget, Chili i mysbädden, Cinna och Harissa i kattställningen. Jag höll mig faktiskt nere i kattställningen på nedre plan. Det regnade förfärligt och så kom åskar på besök, inte bara en utan faktiskt flera gånger.

I morgon kommer en vettis hit och ska ge oss vår årliga vaccination, Chili ska också få ett chip. Det gick ju bra förra året med att bli stickt i pälsen, så det borde inte vara några problem i år.

Basco

Inga kommentarer: