Bascos Blogg

Bascos Blogg

måndag 10 januari 2011

Oj vad roligt!

att det är så många som har besökt den här bloggen. Jättekul tycker jag och har varit in på flera av era bloggar och snabbläst lite. Kommer sätta mig ned och göra det grundligare framöver. Har lagt till många av era adresser under min profil.
Skrev ju tidigare i ett inlägg att matte hade köpt nya julklappar till oss. Det bidde en slända och en rolig mojäng från pinne som jag aldrig tröttnar på. Jag gillar ju att tugga på våra leksaker och matte är rädd att om dom här leksakerna ligger ute för länge så kommer dom vara trasiga inom kort, därför gömmer hon undan dom i en låda i hallen när vi inte leker med dom. Kanske ganska smart gjort, det vore ju tråkigt om dom roligaste sakerna inte går att leka med mer. Bifogar lite bilder på några av oss i högsta lektagen.

Harissa jagar slända....

och ännu mer....

Försöker få tag på en skruvtråd....

Sambal är inte sen att hänga på...

Och faktisk inte Chili heller, den här tyckte han va kul!

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Det ser ju jättekul ut! Vad mycket kul saker det finns! Nosbuff

NoOne sa...

Jamarn's va kul det ser ut...
/Jam & Kram från oss!!!

Findus, Isak och Rasmus sa...

De ser helskojiga ut, leksakerna. Här göms också leksakerna undan mellan varven. Dels för att vi inte ska tröttna, men också för att matte påstår att de kan gå sönder. Varför tror tvåbeningarna det? *host* Vilka fina bilder! Kurr och burr.