Bascos Blogg

Bascos Blogg

torsdag 10 mars 2011

Förstår ingenting....

varför blir jag inlåst i sovrummet när alla andra får äta sig mätta kl 05.00. Kan det bero på att jag ska iväg på en liten tripp i dag. Jaja matte, se bara till att käket är där det ska vara när jag väl har kommit hem igen, annars.....

Får se hur groggy jag blir den här gången, tog minst ett par timmar sist innan jag kunde stå och gå på alla fyra som en ordentlig katt. Även om jag vill tillstå att det fungerade utmärkt att hoppa upp på diskbänken trots en massa medikament i mig, det är bara matte som fånar sig och blir orolig. Hon säger att hon inte vill se några benbrott eller värre saker, så jag får väl försöka hålla mig nere på marknivå tills hon säger ok.

Hörs efter den högst ofrivilliga sömnturen.
B

2 kommentarer:

lillies lya sa...

Lycka till idag! Hoppas att du snart slipper alla ofrivilliga tupplurar.
uppmuntrande nosbuffar
Maurice & Kajsa

NoOne sa...

Lämnar lite Lycka Till Tassar från oss.....
/Jam & Kram!!