Bascos Blogg

Bascos Blogg

torsdag 17 mars 2011

Nej, det går inte så bra...

matlusten är inte med mig och matte tycker att jag är riktigt låg, så nu får jag dela vettis tid med Soya idag. Ögonhinnorna är framme och jag bara ligger ned. Igår när matte kom från jobbet tyckte hon att jag var jättevarm, det bara osade värme från kattlådan som jag låg i och min tunga var kanonvarm när jag slickade henne på handen. Hon tog tempen, 38,9. Blev orolig och ringde Bagarmossens djursjukhus som rådde henne att ta mig till vet idag istället för att komma in akut.

Så, vi får välan se vad detta besök ger för resultat.
B

4 kommentarer:

NoOne sa...

Nä,stackare :( Vi håller våra tassar här /Liten försiktig NosPûss från oss!!

lillies lya sa...

Men lille vän, hoppas att vetten kan ge dig något så du mår bättre och får tillbaka allt spring i benen!
nosgos, buff och tröstekramar
Maurice & Kajsa

Findus, Isak och Rasmus sa...

Fyjam, så tråkigt! Nu hoppas vi förstås att man ser vad som är felet hos vettisen och kan hitta någon fin dunderkur mot det. Vi vill ju att du ska bli ditt vanliga pigga jag igen. Kurr och burr.

Dui och Deco sa...

Hoppas att vettisen hittar felet och att du piggar på dig. Nosbuffar