Bascos Blogg

Bascos Blogg

onsdag 16 mars 2011

Ingen meducin idag...

Matte ringde vettisen som tyckte att vi avbryter behandlingen av Metacam med dom här symptomen. Jag har ju medicinerat i en vecka och det är den mest kritiska perioden. Nu är det bara att avvakta för att se om jag får ont. Då får det sättas in någon annan behandling. Matte ska till vettisen i morgon med Soya för sin årliga vaccination, vi får väl se om jag får åka med beroende på min status. Men lite piggare är jag och jag åt bra i morse.

B

5 kommentarer:

NoOne sa...

Bra att du mår lite bättre & ätit lite...
Fortsätter hålla tassarna här /Jam & Kram!!!

lillies lya sa...

Men det var väl skönt att du mår bättre - hoppas att du slipper följa med Soya till vetten!
nosgos, buff å sånt
Maurice & Kajsa

Anonym sa...

Vi fortsätter hålla tassarna för att du ska bli ännu bättre.

Dui och Deco sa...

Vi håller våra tassar här med men det låter ju som det går åt rätt håll. nosbuff

Findus, Isak och Rasmus sa...

Skönt att matlusten är tillbaka. Hoppas att allt fortsätter att gå åt rätt håll. Kurr och burr.